niedziela, 11 listopada 2012

Sposób na jesienny optymizm - usta ombre!

Sposób na jesienny optymizm - usta ombre!
Krótkie dni i pochmurne niebo mogą skutecznie zepsuć nastrój... Warto więc poprawiać go sobie chociażby wesołym, pomysłowym makijażem. Wyjątkowo optymistyczne są modne od kilku sezonów ombre lips. Co jest w nich najlepsze? Są niepowtarzalne - każdy może stworzyć swoje własne połączenie kolorów i dowolnie je rozmieścić na powierzchni ust.

usta ombre Lancôme
Lancôme

usta ombre Lancôme
Lancôme    
usta ombre Dolce & Gabbana
Dolce & Gabbana
usta ombre Magazine: Vogue, Korea, October 2012
Magazine: Flare, Canada, September 2011
usta ombre Magazine: Vogue, Korea, October 2012
Magazine: Vogue, Korea, October 2012
usta ombre Magazine: Glamour, Spain, November 2012
Magazine: Glamour, Spain, November 2012

Jak wyczarować ombre na własnych ustach? Oto mój przepis...

  • Pierwszy krok to dokładne obrysowanie ust konturówką w kolorze szminki, która będzie umiejscowiona na krańcach warg.


  • Teraz wypełniamy zewnętrzną część ust pomadką w kolorze konturówki. Ja wybrałam odcień buraczkowego różu. 



  • Środek ust uzupełniamy szminką w innym kolorze. Mój to intensywny oranż.



  • Aby uzyskać odpowiednie przejście kolorów przykładamy do ust papierową chusteczkę.


  • I gotowe! Ja w moim połączeniu kolorów inspirowałam się smakami lata - ulubioną grenadiną. A Ty jakie kolory wybierzesz?