poniedziałek, 12 listopada 2012

Mój sposób na... parkę.

Mój sposób na... parkę.
Parka to teraz jeden z najmodniejszych krojów płaszczy. Jest praktyczny i ma w sobie dużo luzu. Jak jednak sprawić, by był też kobiecy? Mój sposób jest prosty - obcasy! To dzięki nim chodzimy w bardziej zmysłowy sposób, nawet jeśli mają niewiele centymetrów.

A oto moja ukochana parka. Jej kolor nie do końca współgra z moim typem kolorystycznym, ale dzięki odpowiedniemu kolorowi futerka przy kapturze i idealnemu dla mnie odcieniowi szala mogę ją nosić.

Natalia Kosznik - parka

Natalia Kosznik - parka

Natalia Kosznik - parka

botki z futerkiem

Natalia Kosznik - parka

Natalia Kosznik - parka

parka - allegro.pl  
torba - Zara
buty - allegro.pl
szal - Taranko
sukienka - Stradivarius
rajstopy - Calzedonia

Zakochałyście się w parkach? Oto kilka innych zestawów:

Zestawy z parką

Zestawy z parką

Zestawy z parką