wtorek, 13 listopada 2012

Do It Yourself - niech żyje niepowtarzalność!

Do It Yourself - niech żyje niepowtarzalność!
Wszelkie zdobienia i elementy wyróżniające ubrania podnoszą ich cenę nawet o 100%... Po co więc przepłacać w sklepach, skoro można samemu przerabiać ciuchy? Wystarczy odwiedzić pasmanterię, bądź też rozbroić starą biżuterię. Oto pomysły na DIY z Planety Stylu.

Hit tego sezonu to kołnierzyki ozdobione szkiełkami, perełkami, cz też ćwiekami. Trudno znaleźć taką koszulę za mniej niż 100 zł. Ta ze zdjęcia poniżej kosztowała 9,50 zł w jednym z moich ulubionych second handów. Dodatki z pasmanterii to koszt około 3 zł. Fortuna, prawda? :)

DIY - Do It Yourself

Kolejny pomysł to króciutki naszyjnik, który noszony to zapiętego kołnierzyka stwarza prawdziwie wieczorowy efekt. Koszulę o męskim kroju kupiłam w second handzie za 1 zł. Naszyjnik składa się z kolorowych szkiełek z pasmanterii za całe 4 zł. Kompozycję przyszyłam do satynowego paska uszytego ze starej piżamy. 

DIY - Do It Yourself

Jednym z moich ulubionych dodatków jest też broszka hand made. Zrobiłam ją z fragmentów starej skóry, łańcuszka i dwóch różnych kolczyków, które już mi się znudziły. Dużą agrafkę kupiłam w pasmanterii.

DIY - Do It Yourself