czwartek, 8 listopada 2012

Cętki na paznokciach

Cętki na paznokciach.
Styl to nie tylko ubrania i makijaż. Niech zabawne wzorki na paznokciach staną się głównym elementem stylizacji. Ja dziś postawiłam na odrobinę dzikości. Dłonie będą moim głównym dodatkiem. Też macie ochotę na takie pazurki? Oto jak je wyczarowałam. 


Najpierw pomaluj paznokcie dwoma warstwami bazowego lakieru. Ja wybrałam odcień chłodnego, jasnego beżu.

french manicure

Następnie za pomocą czarnego lakieru z cieniutkim pędzelkiem namalowałam na paznokciach nierówne kółka, kropki i paseczki. Chaotyczne wzorki będą bardziej przypominały futro dzikiego kota.

wzorki na paznokciach

Kolejny etap to domalowanie brązowych kropek. Ja wybrałam odcień koniakowego brązu - będzie najbardziej pasował do moich ubrań.

Wzorki na paznokciach - panterka

Jeszcze tylko nabłyszczacz i utwardzacz...


I gotowe!


Wzorki na paznokciach - panterka